2017-02-20Уточнение във връзка с щандовете на ТВОРЧЕСКА ЕВРОПА МЕДИА


Уточнение във връзка с щандовете на ТВОРЧЕСКА ЕВРОПА МЕДИА

 

По повод информация на регионални уеб сайтове, в които се споделя, че Програма ТВОРЧЕСКА ЕВРОПА МЕДИА “удостоява със собствен щанд... заради заслуги” български професионалисти, бюрото на програмата в България би искало да направи следното уточнение:

 

Щандовете чадъри на ТВОРЧЕСКА ЕВРОПА МЕДИА предоставят възможност на независими продуцентски компании да присъстват на общия европейски щанд. Всяка компания, която има интерес, може да се акредитира и да получи достъп до услугите в рамките на определения брой места. Това не са индивидуални щандове, а общо пространство.

 

По време на Европейския филмов пазар в Берлин през 2017, на щанда на МЕДИА бяха регистрирани 130 компании от 23 страни.

 

Още информация за пазара в Берлин през 2017 може да се намери на: www.media-stands.eu/efm

Подобни щандове, при същите условия, се организират още по време на MIPTV, MIPCOM и Marche du film в Кан.

 

Бюрото на програма ТВОРЧЕСКА ЕВРОПА МЕДИА остава на разположение за информация и съвети, свързани с възможностите на пазарите и начина на участие в тях, както и по всички останали въпроси за кандидатстване за подкрепа.


Stigma Design Studio